19 Mart 2018 Pazartesi

YENİ BİR ÇALIŞMA KİTABI OLUŞTURMAK


Yeni Bir Çalışma Kitabı Oluşturmak

Excel'i ilk çalıştırdığınızda karşınıza yeni bir çalışma kitabı açılacaktır. Bu kitabın açılıştaki adı Kitap1 olarak görünecektir. Çalışmalar bu kitap üzerinde yapılır. Dosya kapatılacağı zaman yada Excel'den çıkmak istenildiğinde bu kitabı kaydetmek istenilip istenilmediği sorulur kaydetmek istiyorsanız

Yeni çalışm kitabı açmak için

1. "Dosya" - "Yeni" komutu seçilir.

2. Standart Araç Çubuğu'ndan "Yeni" simgesi tıklanır.

Çalışma Sayfası :

Bir Çalışma Sayfasında sütun ve satırların kesiştiği birime "Hücre" denir. Hangi hücrede "Formül Çubuğu" üzeride bulunan "Hücre Adresi" bölümünde yazar. Hücre içeriği de "Formül Çubuğu" üzerinde gözükür. Sol tarafta "Satır Numaraları"  1, 2, 3... biçiminde : "Sütun Başlıkları" ise A, B, C... biçimindedir.

Mevcut Bir Çalışma Kitabını Açmak

"Dosya" - "Aç" komutunu tıklayınız
 Karşınıza "Aç" iletişim penceresi çıkacaktır.

Bu iletişim penceresinde açmak için belgenin üzeine sonra da "Aç" düğmesine tıklanır. Ya da belgenin üzerine çift tıklanır. Eğer açmak istediğiniz belge başka bir sürücüye ya da klasördeyse "Bak" bölgesindeki ok işareti üzerine tıklanır. Buradan aranılan belge bulunur ve üzerine çift tıklanır.

Çalışma Kitabını Kaydetmek :

1. Çalışma kitabını kaydetmek için "Dosya" menüsünden "Kaydet" komutu seçilir.

2. Araç çubuğu üzerindeki "Kaydet" düğmesi tıklanır.

3. Shift-F12

4. Ctrl-S

Eğer dosya daha önceden bilgisayar veya diskete kaydedilmediyse dosyaya bir isim verilmesi gerekecektir. "Dosya adı" kutusuna uygun bir dosya adı yazılıp "Kaydet" düğmesine veya enter tuşuna basılır.

KAYNAKÇA:https://support.office.com/tr-tr/article/yeni-%C3%A7al%C4%B1%C5%9Fma-kitab%C4%B1-olu%C5%9Fturma-ae99f19b-cecb-4aa0-92c8-7126d6212a83

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

WORD-EXCEL-POWERPOİNT SORULARI

SORULAR 1. PowerPoint'e yeni slayt hangi kısayol tuşu ile eklenir? a) Ctrl+N b) Ctrl+M c) Ctrl+C d) Ctrl+E 2.Aşağıdaki uzan...